sobota, 21. februar 2015

Okusi so različni

... to je stara modrost, ki še kako drži. Kar je všeč meni, skoraj sigurno ni všeč moji nečakinji. Vzorci vabil, ki sem jih naredila za njenega brata, so veliki sestri odgovarjali samo v obliki in barvi osnove. No, tudi pentlja je bila OK. Ni ji pa bil všeč pisan papir na zunanji strani vabila. Zato sem naredila tako, kot je želela. Velike sestre imamo tako ali tako pomembno vlogo pri oblikovanju osebnosti mlajših bratov. Zato je izbira bila njena. Tukaj je rezultat.








Temno modra osnova na preklop, biserno bel papir z embosingom vitic, v notranjosti pa bel papir z besedilom vabila. Vse skupaj lepo zapakirano s pentljo.

Klasika, pa vendar malo drugače. Mogoče bi bilo bolj pravilno takole: klasična eleganca na moderen način. Ne vem kako je z vami, ampak jaz bi se počutila počaščeno, če bi nekdo nekam povabil s tako lepim vabilom.

Še več mojih izdelkov najdete TUKAJ

Bodite lepo.

Foxi

Ni komentarjev:

Objavite komentar