sreda, 4. februar 2015

Konec je

Ustvarjalnega mrka, da ne bo pomote. Saj sem dovolj dolgo lenarila, kajne? No, pod stresom tudi nisem bila, saj sem od septembra pa do začetka januarja bila več doma, kot v službi. Bolniške, terapije, dopust, pa še malo bolniške.... Poleg tega pa me ni načelo takoj, ko sem začela spet delati, sem prinesla s sabo nekaj tolerance in imunosti.

Par dni nazaj me je poklicala svakinja in me prosila, da spravim skupaj kakšno fajno besedilo za vabilo. Nečak ima letos birmo, pa bi rad goste povabil z vabili. Seveda sem se ponudila, da izdelam tudi vabila, zato sem se danes malo poigrala.





Izbrala sem nekaj bolj živahnega, nagajivega in razposajega, da ne bo vedno vse tako svečano, elegantno in suhoparno. Meni sta všeč, upam, da bodo tudi nečaku in njegovi mami. Besedilo me pa še čaka (upam na trajnost ustvarjalne žilice).

In ker mi je že tako lepo šlo od rok, sem naredila še vzorčka za punce:




Tudi ta so mi všeč. Zelo. Po potrebi in želji bi lahko na vsako dodala še okvirček s kakšnim besedilom, npr. Vabilo, ali pa ime slavljenca, za kakšno drugo priložnost pa kaj drugega....

Pa še ena gasilska za konec:






Čudovita druščina, kajne?


Bodite lepo.

Foxi


2 komentarja:

  1. Lepo, ustvarjalno...Marjana....hehe zanimiv naslov prispevka....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naslov je namenoma takšen, da te pritegne in zbudi radovednost ;)

      Izbriši