sobota, 31. januar 2015

Ne-strpnost

Hja, imam pa res srečo. Ravno včeraj, ko je bilo napovedano obilo snega, sem jaz imela obveznosti v Tacnu. Ob šestih zjutraj iz Lendave, preko Maribora, pa v Tacen. V Lendavi je ob šestih zjutraj bilo jasno, videla sem zvezde in sem pomislila, da pa le ne bo tako hudo, kot so napovedovali. Ne bi bilo prvič, ko bi se vremenoslovci zmotili in brcnili v meglo. Že dolgo vremensko napoved jemljem z rezervo.

Do Maribora je bilo stanje na cestah kar znosno. Sicer je deževalo, bilo je neprijetno voziti, ker je vidljivost bila bolj slaba, ampak drugače je bilo pa kar OK. V Mariboru pa je dež začel počasi prehajati v sneg in do Lukovice je že konkretno snežilo. Nimam kaj rečti, avtocesta je bila dokaj čista, nekaj žlindre je bilo, ampak nič hujšega. Počasneje sem vozila, pa je bilo v redu. Ampak od Lukovice naprej, pa potem čez Črnuče in Šentvid - to pa je bilo res katastrofa. Prometa, da ponoriš, sneg na cesti, pod snegom pa še led. In radio je ves čas predvajal opozorila in klice nezadovoljnih voznikov, ki so negodovali nas očiščenostjo cest. Nekateri so bili res skrajno nesramni in so zelo grdo govorili čez delavce, ki so pristojni za čiščenje in pluženje cest.

Ampak, če smo realni - kaj pa naj ob sneženju drugega pričakuješ? Da bodo ceste čiste in suhe? Saj ne morejo biti snežni plugi povsod naenkrat in počistiti povsod v hipu. Kdor v snegu ne pričakuje snega na cesti, je res malo čuden, no. Kdor ne rabi nujno kam iti in kdor v snegu ne zna voziti, naj bo pa doma. Tako bo veliko manj slabe volje. Po vseh teh klicih sem videla kako zelo ne-strpen narod smo Slovenci. Mi smo v Tacen zamudili eno celo uro, pa se nismo prav nič vznemirjali. Raje počasi do cilja, kot pa hitro v prvi jarek.

Ko smo šli domov, je bilo že vse počiščeno. Nobenih večjih težav na cesti in tako smo celi in veseli prišli iz Lendave v Tacen in nazaj. Prav lušten zimski izlet je bil.

Bodite lepo.

Foxi

Ni komentarjev:

Objavite komentar