sreda, 21. januar 2015

Kdo bi si mislil.........

...tudi policisti smo samo ljudje. Čisto zares in brez heca. Krvavi pod kožo, s čisto običajnimi problemi, ki pestijo vsakega človeka in čeprav ste mogoče prepričani drugače - tudi mi odgovarjamo za svoje napake in spodsljaje. Naj vam opišem svoj primer.

Od lanskega leta sem vključena v skupino za psihološko pomoč in podporo v policiji, ker bi rada komu pomagala, če bom mogla in če se bo seveda obrnil name. Vsak mesec imamo sestanek, ki mu mi raje rečemo srečanje - ne zveni tako formalno in togo. No, in tako smo 18. decembra lani imeli to srečanje na brežiški policijski postaji. Iz našega konca smo v skupini štirje, a tokrat smo šli na srečanje samo trije, jaz sem pa bila določena za voznico. Na postaji sem dobila modro-bel služben avto, ki ga največkrat uporablja komandir, pobrala sem še ostala dva kolega in smo šli. Iz Lendave do Brežic je dolga pot, velik del brez avtocestne povezave in tako smo si čas krajšali s klepetanjem. Potem pa se je naenkrat v eni vasi, ki se ji reče Pristava pri Mestinju, nekaj zabliskalo. Ne morem opisati kako sem se ustrašila, skoraj bi volan spustila! In potem streznitev - radar. Pogledam na števec - 68 km/h! Pa kako, če se mi sploh ni zdelo, da vozim tako hitro. No, pa očitno sem. In potem panika. S šefovim avtom sem. Z modro-belim! Katastrofa, najraje bi se pogreznila pet metrov pod zemljo, tako me je bilo sram! Kaj naj šefu rečem? In kako se bodo celjski prometniki smejali, ko bodo videli to sliko! Sramota od sramote, no. Glede na to, da običajno ne divjam po cestah, je to bilo sploh prvič v življenju, da so me slikali. Pa še to s tem avtom. Kaj pa zdaj? Ja, nič, kaj... Poklicala sem šefa in mu povedala kaj je bilo, da se ne bo čudil, ko bo prišla položnica. Moram rečti, da je sprejel čisto mirno, brez nekih moralnih pridig (imam super šefa, ja). En drug kolega mi je rekel, da če se pritožim, mi lahko sodnik izreče samo opomin, ker je to moj prvi prekršek. In potem sem začela malo razmišljati. Če bi jaz bila sodnica in bi imela v postopku policista, ki je z modro-belim službenim avtom prekoračil dovoljeno hitrost v naselju, pa ni bil na nujni vožnji, kaj bi naredila? Zakaj on ne bi plačal kazni, če jo pa vsak drugi mora? No, s tem razmišljanjem sem prejšnji teden dočakala pošto iz celjske postaje prometne policije, dobila sem 250 € kazni (125 €, če plačam v 8 dneh) in 3 kazenske točke. Misel na sodnišče sem že opustila, pa ne zato, ker bi tako zelo rada plačala teh 125 €, ampak zato, ker ne bi rada plačala 250 in še stroške postopka povrh in ker bi me bilo v dno duše sram stopiti pred sodnika in iskati neke za lase privlečene izgovore za to, da sem prehitro peljala, pa še to s takim avtom. In tako bom v naslednjih dneh ob 125 €, ker sem bila nepozorna in nespametna.

Tako - da ne boste rekli, da smo policisti kaj drugačni od nepolicistov.

Bodite lepo.

Foxi

4 komentarji:

  1. No, kam smo prišli "enakost pred zakonom"se v praksi po prebranem izvaja po PS..u kot pravimo. Ni važno kdo je, važno, da je bila formalna kršitev ugotovljena in da bo denar nakazan tja, kjer se polni blagajna...že že Marjana, kaj pa osebni stik s policistom, nič, saj ni nič narobe s tem plus 8 km/h prekoračitve, vendar si ob tem postavljam vprašanje ali smo po zakonu dejansko vsi enaki oz. odgovorni ali pač ne in s takšnim ukrepanjem niti ni potrebno začeti pri tebi, spoštovana voznica, že zdavnaj bi moral celoten sistem začeti nekje drugje....da se ne bi slučajno kje kaj zakompliciralo in po "novinarsko" potenciralo, pa ne trdim tisto "vrana vrani", sploh ne..........saj ni res, ampak očitno je tako, da sistem ščiti integriteto............

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Roman, tako pač je. Ampak ena svetla točka vsega je pa le: vsaj tu smo pred zakonom enaki. Marsikje smo policisti veliko na slabšem, smo pa kje tudi na boljšem.

      Izbriši
  2. Ahhh sodelavka Marjana. Saj to ni res. Nikoli..ampak res nikoli se ne bom sprijaznil s tem. Nekoč smo rekli sicer bolj v hecu, ampak še kako resničnim "Za SUP i Bosance ne važi". Roman bo to, kot moj bivši sodelavec, razumel kaj hočem povedati. Za takšne banalnosti se nikoli nismo kasirali medsabo. Ker smo se spoštovali, razumeli, bili odvisni eden od drugega. In to brez modernih izrazov in znanosti kot je ta "integriteta" ipd. visokoznanstveni izrazi ter dognanja. Žalostno kar se ti je zgodilo.. Res žalostno. ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Darko, saj sam vidiš kako zelo se je v zadnjih letih vse spremenilo.

      Izbriši