sreda, 14. januar 2015

Moj način spopadanja s stresom

Nadloga sodobnega časa, s katero se na določeni točki svojega življenja sreča vsak od nas. Pogosto se znajdemo v situacijah, kjer se stresu ne moremo izogniti in smo mu primorani biti izpostavljeni, zato se moramo naučiti kako se spoprijeti z njim in omiliti, če že ne odpraviti njegove posledice. Pogosta izpostavljenost stesu namreč pomembno vpliva na naše počutje in če se počutimo slabo, oddajamo slabo energijo, kar posledično pomembno vpliva na vse okoli nas, tudi na tiste, ki jih imamo najraje.

Kot sem že rekla, se nekaterim stresorjem ne moremo izogniti, vsaj ne zlahka. V današnjem času, ko je stopnja brezposelnosti nesramno visoka, smo pod stresom tako rekoč vsi. Tisti, ki službe imajo, se jih oklepajo in prenašajo pogosto nemogoče vedenje nadrejenih, sodelavcev, čeprav bi v drugačnih okoliščinah rekli, da nam to res ni potrebno in bi enostavno odšli. Kam boš pa v današnjem času šel? Nimaš kam. In delodajalci se tega še kako zavedajo in pogosto razvijejo do zaposlenih skrajno neprimeren odnos. Tisti, ki službe nimajo, so pod konstantnim stresom zaradi skrbi kako bodo preživeli mesec, kako bodo plačali položnice, kupili otrokom kaj za oblečti, kako se bodo pozimi ogrevali itd. Hudo mi je za vse te ljudi in sem vesela, da službo imam, pa čeprav je stresna.

Kar nekaj časa sem iz službe prihajala napeta, razdražljiva in že skoraj depresivna. Svojo slabo voljo sem pogosto popolnoma neupravičeno izživela na svoji družini. Potem pa sem si rekla, da mi je tega dovolj in sem se odločila, da tega balasta več ne bom prinašala domov in bom skušala biti pozitivno naravnana. Bilo je težko, veliko dela in energije sem vložila v delo na sebi, ampak se je splačalo. Naučila sem se, kako ne odreagirati na provokacije in našla sem nekaj, kar me pomirja in sprošča.









Papir je res krasna stvar. Iz njega lahko izdelaš čudovite stvari, mene navdušuje izdelava voščilnic in vabil. Širok nasmeh na obrazu obdarovanca pa je tisto, kar me najbolj razveseli. Še več mojega dela lahko najdete tukaj.

To je torej moj način sproščanja in spopadanja s stesom. Poleg tega se učim še kaligrafije in pletem zapestnice prijateljstva. Mogoče se kdaj lotim še česa novega, nikoli se ne ve.........


Foxi





Ni komentarjev:

Objavite komentar