četrtek, 8. januar 2015

Ona sanja Pariz....... pa ga res?

Ne morem mimo tega, kar se je včeraj zgodilo v Parizu. Tudi če si zatiskam oči in ušesa, ne gledam televizije in ne poslušam radia, me na družabnih omrežjih doseže realnost in me udari z vso silo direkt v obraz. In potem še v srce. Teroristični napad na časopis, 12 mrtvih in to zakaj? Zaradi vere. Zaradi vere! Zaradi vere?! Kakšne vere?! Je to vera? Če vera uči, da je treba klati soljudi - in točno to počnejo, koljejo ljudi -, potem sem srečna, da nisem verna in da svojih otrok ne silim v noben verouk in nobeno cerkev in nobeno veroizpoved. Nočem biti del takšne idologije, ki - iz kakršnih koli razlogov že - pobija druge. Niti ne želim, da so moji otroci del takšne ideologije, zato jih ne vzgajam v duhu nobene veroizpovedi. Človek je lahko pošten, dober, prijazen, sočuten, iskren in pravičen, če ga starši tako vzgojimo. In pri tem ni treba, da je to napisano v kateri od svetih knjig te ali one veroizpovedi, dovolj je, da je to zapisano v srcih nas, staršev.

Vera očitno poneumlja, to je tisto, kar jaz osebno vidim v vseh teh dogodkih. Klanje, obglavljanja, bombni napadi... Toliko nedolžnih žrtev zaradi nekega namišljenega bitja, ki bi naj bil bog nad bogovi, pa kakor koli ga že kakšna veroizpoved imenuje. Čisto normalni, inteligentni ljudje zaradi vere izgubijo pamet in razsodnost, počnejo grozovite stvari in v svojem početju ne vidijo nič slabega. Človek je res največja in najhujša žival med vsemi živimi bitji na tem svetu. Kaj nam pomaga inteligenca, če se pustimo tako zavesti raznim izprijenim ideologijam, da nam odpove zdrav razum?

V Parizu je ugasnilo 12 življenj. Dvanajst. Dvanajst družin je izgubilo nekoga, ki so ga imeli radi. V teh dneh Pariz ni sanjsko mesto, temveč mesto žalosti in strahu. Verjetno tudi jeze. In čeprav sem samo kapljica v morju, izrekam iskreno in globoko sožalje vsem, ki žalujejo za svojimi dragimi, še posebej pa so moje misli pri svojcih in sodelavcih dveh stanovskih kolegov, ki sta umrla, ker sta prihitela na pomoč.

Če že moramo v nekaj verovati, verujmo tako, da ne bomo nikomur škodovali, nikogar ubili in nikomur povzročali bolečine....


Foxi

Ni komentarjev:

Objavite komentar