ponedeljek, 5. januar 2015

Zmedene misli

Tako, pa sem tu. Ker se je to leto pravkar začelo, sem pomislila, da bi tudi jaz nekaj začela na novo. Zadnje čase se lotevam samih novih reči, zakaj ne bi probala še ene? Spletni dnevnik...... Čisto nekaj drugega, kot "pravi" dnevnik, ki sem ga pisala pred toliko leti, s peresom po papirju, pa ključavnico je imel. Tudi tam sem začela z majhnimi koraki, mogoče kakšno stran, tam, v osmem razredu osnovne šole. S časom pa so zapisi postajali vse daljši in daljši. Nekaj let sem ga celo pisala v nemščini, da nihče ni razumel zapisanega, pa še besedni zaklad sem na ta način neverjetno razširila. Pisanje dnevnika mi je bil nekakšen vsakodnevni obred, zvečer, pred spanjem. Pisanje dnevnika in branje pozno v noč. Pa ne branje za računalnikom, ampak pravih knjig, iz papirja in brez slik in oglasov. Kje so že ti časi.... Takrat se je vse zdelo tako enostavno, vse življenje je bilo še pred menoj, vse možnosti odprte, vsi cilji dosegljivi in vse sanje uresničljive.

Petindvajset let pozneje pa živim v čisto drugačni resničnosti, kot sem si jo predstavljala takrat. Naredila sem vse tisto, za kar sem se kot pubertetnica zaklela, da jih ne bom, na drugi strani pa nisem naredila skoraj ničesar od tega, za kar sem mislila, da bom. In zdaj sem tukaj. A v preteklost ne gledam z obžalovanjem. Vse odločitve, ki sem jih sprejela niso bile napačne in verjetno bi naredila isto, če bi se lahko odločala še enkrat. Vse ima svoj namen, v to sem prepričana. Kar je usojeno, se bo slej ko prej zgodilo. Kamor koli bi šla na razpotju, na koncu bi vedno prišla sem. Kot pravijo - vse poti vodijo v Rim. No, jaz bi si raje izbrala kakšno drugo destinacijo, Rim ni med mojimi sanjskimi kraji, ampak pregovor je pač tak, kaj hočemo.

Še vedno se nisem odločila o čem bom pisala v tem blogu. V bistvu mi skoraj vsak dan kakšna stvar da misliti, mogoče bom pa preprosto od časa do časa napisala kakšno svojo misel o tem in onem. In mogoče se bo sčasoma ta blog razvil v kaj berljivega. Mogoče....



Foxi

2 komentarja:


  1. PROSIM PREBERI!!!! PROSIM PREBERI!!!! PROSIM PREBERI!!!! PROSIM PREBERI!!!!

    Hey Guys !!! vesela sem rudnik dobil od Luana. Moja prazno kartico ATM lahko umakne 2000 € dnevno. Sem ga dobil od njenega prejšnjega tedna in zdaj imam 14.000 € zastonj. Slepa ATM umakne denar iz vseh bankomatov in ni ime na to, da ni sledljiv in zdaj imam denar za podjetja in dovolj denarja za mene in mojo družino, da živijo na .I sem res vesel sem spoznal Annie, ker sem spoznal dva človeka pred njo, in da so svoj denar, ne vedoč, da so prevare. Ampak sem srečna. Annie poslal kartico preko DHL in sem ga dobil v dveh dneh. Če želite svojo kartico od nje zdaj se ji ni všeč druge scammer pretvarja, da ima kartico ATM, Ona ga navajate brezplačno pomagati ljudem, čeprav je nezakonito, vendar pa pomaga veliko in nihče ne ujame. im hvaležna Annie ker je spremenil svojo zgodbo naenkrat. Kartica deluje v vseh državah, razen na Filipinih, Maliju in Nigeriji. Annie je e-poštni naslov je atmhacker2015@gmail.com, ..

    OdgovoriIzbriši
  2. Končajte svoje finančne kazni, tako da se prijavite za naša posojila. Ponujamo posojila za plačilo računov, nakup domov ali avtomobilov, financiranje poslovnih projektov ali potovanja.
    Hvala, ker ste nam zaupali.

    E-pošta: arianedubois126@gmail.com

    OdgovoriIzbriši