ponedeljek, 19. januar 2015

Brez pričakovanj

Zelo sem presenečena. Pozitivno, seveda. pred točno dvema tednoma sem napisala svojo prvo objavo tu na tem blogu, brez da bi kaj posebnega pričakovala. Ker sem čisto nova in mi besede še ne tečejo tako kot bi rada, sem še toliko bolj presenečena. Včeraj je namreč moj blog dosegel in presegel magično mejo 1000 ogledov! Pa kaj je to mogoče? Da so ljudje toliko krat odprli moj blog in mogoče celo prebrali zapisano? Kakor koli že, zelo sem vesela in zadovoljna, da je temu tako. Pa saj sem enkrat že zapisala, da ne potrebujem veliko, da sem srečna in vesela. Osrečujejo male stvari v življenju, kajne? Torej - vsi, ki ste odprli moj blog in prebrali kakšno od objav ste "krivi", da sem danes vesela. Hvala vam iz srca.

Danes nekako ni dan za pisanje. Slabo sem spala in zgodaj vstala. Kot kaže, bo kmalu kakšna od luninih faz. Včasih me luna zdeluje bolj kot kar koli drugega. Ne glede na to ali je polna ali prazna, ali pa samo do polovice polna, vsake toliko me trka za ponoreti, ampak ne vedno. Ne vem od česa je to odvisno, ampak na vsaka dva ali tri mesece ima zelo močan vpliv name in nikakor ne morem zaspati. Če pa že zaspim, spim napol in se ves čas prebujam. Potem sem pa ves dan sama sebi tečna, drugim pa verjetno še bolj, hahahaha...... Saj se trudim, ampak popolnoma obvladovati se pa ne morem. No, verjetno imam tudi jaz pravico biti kdaj pa kdaj tečna, kajne?

V načrtu imam nekaj projektov, ki jih potem nameravam objaviti tudi na blogu. Kako bo uspelo in kdaj točno to bo, niti sama ne vem (še posebej pa ne danes). Še enkrat hvala vsem, ki me berete. Če ima kdo kaj več izkušenj z blogom in mi lahko kaj svetuje, sem odprta za vse predloge in nasvete.

Bodite lepo.

Foxi

Ni komentarjev:

Objavite komentar