četrtek, 15. januar 2015

Vesela sem.......

Ne rabim veliko, da sem srečna, razveselijo me majhne stvari.



In tako sem danes vesela, da sem za sorazmerno majhen denar dobila 52 listov prečudovitega papirja za izdelavo voščilnic. Plačala sem 8€ za vse, ker pač kupujem pri cenejših prodajalcih. Tokrat je to bil Hofer, ki vsake toliko časa ponuja bloke teh res lepih papirjev po zelo ugodni ceni. Glede na to, da kje drugje plačaš od 0,50 pa vse do 2€ za eno samo polo papirja, imam več kot zadosten razlog, da sem vesela in srečna, da sem tako lepe papirje dobila za sorazmerno malo denarja.


Na slikah so samo štirje primeri, ampak - kaj niso čudoviti?

Ko bodo iz njih nastali izdelki, pa se spet javim. Trenutno nimam časa za ustvarjanje, imam pa že polno glavo zamisli.




 


P.S. Moram se opravičiti za slabšo kvaliteto fotografij, saj sem jih naredila s telefonom.


Foxi


Ni komentarjev:

Objavite komentar