petek, 9. januar 2015

Nariši mi nasmeh

Popolna si, kakšna si....
Majhna deklica z zlatimi lasmi,
z iskrivim pogledom
in toplimi dlanmi.

Moja si, kakršna si...
Tudi ko si trmasta in se jeziš,
in ko se kot kisla limona držiš-
še vedno si moja princeska.


Ko boš spet vzela barvice v roko
in boš risala mene po tleh,
prosim - nariši mi nasmeh....

Popoln si, kakršen si.....
Fant, kot si vsaka mama želi,
z ljubečim nasmehom
in radovednimi očmi.

Moj si, kakršen si.....
Tudi ko jezno zaloputneš vrata pred menoj
in ko ne poslušaš kaj ti govorim-
še vedno si in boš ostal moj.

In ko boš spet vzel svinčnik v roko
in boš skiciral moj portet,
prosim - nariši mi nasmeh.....




Biti mama je najlepša stvar na svetu. Podariti življenje drobnemu bitjecu in opazovati kako raste in se razvija, je najdragocenejše darilo, kar ga lahko dobiš. Seveda ni vedno vse samo rožnato, potrebnega je veliko truda in odrekanja, ampak se splača..... Ko vidiš, da v tvojem otroku ni hudobije in zlobe, da je prijazen, vljuden, pravičen in pošten, se zaveš, da je ves tvoj trud bogato poplačan. In ko se stisne k tebi in ti pove, da te ima rad in da si najboljša mama na svetu...... bolj toplo ti pri srcu ne more biti....

Naj tudi vam kdo nariše nasmeh. In tudi vi ga komu narišite. Nasmeh nič ne stane, pomeni pa veliko.


Foxi

Ni komentarjev:

Objavite komentar